A digitalizáció növekvő igénye nagymértékben átalakítja az egész életen át tartó tanulás (LLL) folyamatát. Az online platformokon tanulás iránti dinamikusan növekvő igények kiszolgálásán sok tízezer kisebb-nagyobb cég mellett olyan óriások is felnőttek, mint a Coursera vagy a Khan Academy. Az iskolarendszerű és az iskolán kívüli képzések olyan, nemzetközileg elfogadott tartalomfejlesztési és módszertani szabványok létrehozását is megkövetelték, mint a MOOC, vagy a NSQOL. Emellett a képzésekhez való helyfüggetlen és egyre olcsóbb hozzáférésnek, valamint az üzleti világ átalakulásának köszönhetően előtérbe kerültek a rövid távú képzések.
A COVID-19 validálta a digitális tanulás módszertanát és értékelési kultúráját. Az egész életen át tartó tanulás új paradigmáját (LLL 4.0) éljük. Az ehhez kapcsolódó motivációs rendszer, a belső és külső motiváció egyensúlya a felsőoktatás tanulási-oktatási folyamatainak újra gondolását igényli. Az egész életen át tartó tanulásban való részvétel növelése és a hozzáférés javítása is erősíti az oktatási innovációt és tanulást támogató stratégiák bevezetését.
Időpont: 2021. május 6. 09.30 – 18.00 óra között
Helyszín: Online /Zoom platform/
Tervezett plenáris előadók:
- Sara Hershkovitz (Levinsky College of Education, Tel Aviv Area, Israel) és Thierry (Noah) Dana-Picard (Jerusalem College of Technology, Israel): Learning Mathematics Any-time, Any-where
- Fenyvesi Kristóf (University of Jyväskylä): Multiple Creativities, Pro-sociality and Creative Ecologies for the Post-COVID Era through STEAM Education and Hybrid Learning
- Lavicza Zsolt (Johannes Kepler Universität Linz)
- Kiss Ferenc – Vass Vilmos (Budapesti Metropolitan Egyetem): A digitalizáció és a tudásmenedzsment összefüggései az LLL 4.0 vonatkozásában
Tervezett szekciók:
A.) A munkahely átalakuló szerepe az LLL 4.0-ban és a szükséges soft skill-ek vizsgálata
B.) Felsőoktatási lifelong learning és az egyetemek harmadik missziója a tanuló társadalom metszetében
C.) A digitális transzformáció és a digitális oktatás hatása a felsőoktatás bázisán – elméleti és gyakorlati modellek erőpróbája
D.) Az oktatás kihívásai és jelenségei a COVID-19 hatására a pandémia időszakában – fókuszban az előző időszakok empirikus vizsgálatai
E.) Hallgatói szekció – Az oktatás és a foglalkoztatottság összefüggései
Jelentkezés előadók számára: http://mellearn.hu/jelentkezes-eloadok-szamara/
Jelentkezés résztvevők számára: http://mellearn.hu/jelentkezes-resztvevok-szamara/
Jelentkezési határidő: 2021. április 30.
Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket konferenciánkon!