A Művészeti és Művészettudományi Szekciót (11.) az ELTE Budapesten (https://music.elte.hu/), a Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi (13.) (https://otdk.pte.hu/pepak-szekcio), a Tanulás- és Tanításmódszertani-Tudástechnológiai (14.) (https://otdk.pte.hu/ttt-szekcio), valamint a Testnevelés- és Sporttudományi (16.) (https://otdk.pte.hu/tst-szekcio) szekciókat pedig a Pécsi Tudományegyetem Karai szervezték meg.
A 11. SZEKCIÓBAN 15 hallgató képviselte a Művészeti Intézetet. Az alábbi eredmények születtek:
Kristó Luca: A négy sarkalatos erény I-IV. Sorozat – Képgrafika 1. kategória
I. helyezés
témavezető: Kovács Gyula
Kovács Adrienn: Kolosszális Káosz – Tervezőgrafika 3. kategória
III. helyezés
témavezető: Kiss Ferenc
Varga Adrienn: Oszthatatlan – Plasztika 1. kategória
III. helyezés
témavezető: Dr. Orosz Klára, Kiss János
Török Ádám: Eternal Steam, Örök Gőz, 3D betűterv – Tervezőgrafika 4. kategória
Különdíj
témavezető: Szalay Ignác
A 13. SZEKCIÓBA 15 hallgató nevezett és az alábbi eredmények születtek:
Pecze Krisztina: A gyógypedagógusok mentális egészségével kapcsolatos összefüggések vizsgálata – Gyógypedagógia tagozat
I. helyezés
témavezető: Nagyné Dr. Hegedűs Anita
Tóth Nikolett: A vezetői kompetenciák változása a Covid-19 pandémia hatására – A felnőttkori tanulás és tanítás trendjei tagozat
I. helyezés
témavezető: Dr. habil. Keczer Gabriella
Tőke Anita: Szülői attitűdök napjaink médiakörnyezetében – A felnőttkori tanulás és tanítás trendjei tagozat
III. helyezés
témavezető: Dr. Szirmai Éva
Királykuti Anna: Klebelsberg-hagyományok Szeged Klebelsberg-telep közösségi életében – Felnőttkori tanulással a minőségi tudásmegosztásért tagozat
II. helyezés
témavezető: Dr. habil. Újvári Edit
Kabainé Tóth Andrea: Eperjes település kulturális és közösségi életének (ki)alakulása – Felnőttkori tanulással a minőségi tudásmegosztásért tagozat
III. helyezés
témavezető: Bozsó Renáta
Farkas Zsuzsanna: A vajdasági magyar cserkészet története 1910 (1923)-1946 (1952) – Nevelés- és iskolatörténet tagozat
Különdíj
témavezető: Dr. habil. Jancsák Csaba
Kovács-Jerney Ádám: Vélemény analízis paraméterek vizsgálata a machiavellizmus, az időperspektíva, és a munkafüggőség tekintetében – A felnőttkori tanulás és tanítás trendjei tagozat
Különdíj
témavezető: Dr. habil. Jancsák Csaba
Tóth Balázs: Intergenerációs tanulás és tudásmegosztás közfeladatot ellátó szervezetekben – A felnőttkori tanulás és tanítás trendjei tagozat
Különdíj
témavezető: Dr. habil. Keczer Gabriella
Szponzori különdíj:
Tóth Balázs: Intergenerációs tanulás és tudásmegosztás közfeladatot ellátó szervezetekben – témavezető: Dr. habil. Keczer Gabriella
Királykuti Anna: Klebelsberg-hagyományok Szeged Klebelsberg-telep közösségi életében – témavezető: Dr. habil. Újvári Edit
Gál Andor Lászlóné: Kulturális projektek speciális nevelési igényű tanulók számára – témavezető: Dr. Urbanik Tímea
Nagy Hajnalka: Az olvasás hatása a lelki egészségre felnőttek körében – témavezető: Dr. habil. Tarkó Klára
Publikációs díj „Kulturális Szemlében”:
Repisky Dániel: A magyar közművelődési szektor pozitív reakciója a koronavírusjárvány okozta kihívásokra – témavezető: Bozsó Renáta
A 14. SZEKCIÓBA 9 hallgató küldte el a nevezését, az alábbi eredményeket érték el:
Lantos Viktória: Das Lehren und Lernen des Deutschen als zweite Fremdsprache in Ungarn. Eine Online-Befragung unter Deutschlehrenden – Idegen nyelv oktatása 2. tagozat
II. helyezés
témavezető: Dr. Sárvári Tünde
Hanák Adél: A Vajdasági magyar óvodák nevelési sajátosságai az 1970-es és az 1980-as években – Óvodapedagógia tagozat
II. helyezés
témavezető: Dr. Kovács Krisztina
Lévai Ramóna: Élménypedagógiai módszerek alkalmazása az általános iskolai ének-zene oktatás során – Zenepedagógia tagozat
II. helyezés
témavezető: Dr. Asztalos Andrea
Pesthy Dorottya Eszter: Célirányos inspiráció. A szemléltető példák hatásának empirikus vizsgálata rajzórán – Művészetek pedagógiája
II. helyezés
témavezető: Dr. Fabulya Zoltánné
Kovács Eszter: Fenntarthatóságra nevelés az élménypedagógia és a zoopedagógia módszereivel – Környezeti nevelés tagozat
II. helyezés
témavezető: Dr. Dudok Fanni
Kardos Gergely: Útkeresés a zene fizikájának tanításához – Természettudomány tantárgypedagógiája tagozat
II. helyezés
témavezető: Dr. Farkas Zsuzsanna
Publikálási lehetőség „Módszertani Közleményekben”:
Kardos Gergely: Útkeresés a zene fizikájának tanításához – témavezető: Dr. Farkas Zsuzsanna
A 16. SZEKCIÓBAN az alábbi hallgató ért el helyezést:
Vrbovszki Pál: A fizikai aktivitásnak antropometriai és élettani paraméterekre, valamint kognitív képességekre gyakorolt hatása a hidratáltság függvényében: laborvizsgálat vs. kérdőív – A sport egészségtudományi aspektusai I. tagozat
III. helyezés
témavezető: Dr. Szász András
Összesen 3 db első, 7 db második, 5 db harmadik helyezést értek el a hallgatók. 8 külön- és egy publikációs díjjal is jutalmazták a résztvevők munkáját.
Gratulálunk a hallgatóknak és témavezetőiknek!